Jump to content


Dead


  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1 ChevyJoe

ChevyJoe

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,448 posts
  • LocationYakima, WA

Posted 28 June 2017 - 07:38 AM

Why is this forum so dead? Sucks nobody posts on here anymore

#2 Buc4x

Buc4x

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 178 posts
  • LocationSeattle

Posted 28 June 2017 - 07:47 AM

people don't use forums anymore. They are all dead. It sucks. everyone is on FB and Instagram.

#3 ChevyJoe

ChevyJoe

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,448 posts
  • LocationYakima, WA

Posted 28 June 2017 - 09:53 AM

View PostBuc4x, on 28 June 2017 - 07:47 AM, said:

people don't use forums anymore. They are all dead. It sucks. everyone is on FB and Instagram.

It does suck, a lot of tech/how to will be lost. I'd much rather be on forums than social media

#4 Mumblewood

Mumblewood

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 279 posts
  • LocationRenton Wa

Posted 28 June 2017 - 02:51 PM

Same here but I'm living in Spain so I have nothing to add lately. But I will next week since I'm in town and taking the jeep to liberty this weekend

#5 Tryan100

Tryan100

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,228 posts
  • LocationYakima

Posted 29 June 2017 - 10:11 AM

Agreed!

#6 Harvester of Sorrow

Harvester of Sorrow

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 44 posts
  • LocationBothell, WA

Posted 30 June 2017 - 10:21 AM

Slowly seeing the death of all forum style communication.  The upcoming generation's lack of patience, coupled with a majority of mobile interactions, is spelling the e-n-d of traditional threaded forum discussions.  Like mentioned, a massive amount of knowledge base is being forgotten due to not being able to or knowing how to "search" for an answer.

Facebook is filled with nothing but...how do I, or what about, or what if's.

Truly mind numbing.

#7 R.DesJardin

R.DesJardin

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 295 posts
  • LocationClarkston,WA

Posted 10 July 2017 - 05:27 AM

Yeah, it's crazy. And I was just thinking how much I used to anticipate the monthly magazines. Now not do much.

#8 R.DesJardin

R.DesJardin

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 295 posts
  • LocationClarkston,WA

Posted 10 July 2017 - 06:07 AM

I think too that there isn't the new Tech being discovered. I mean its down to LS, D60 14B and an Atlas with links and you can buy all the upgrade parts. We used to have to search junkyards and farmers weed patches for what we wanted. This info is everywhere and when someone does a build its of yeah another Linked GM motor swap build. The 80's were kinda that way. SBC- and D44's was going in every Jeep. Yes I'm doing a LS swap 14B blah blah blah build, is it cool enough everyone wants to comment on it. Nope, it's just another build up. Do I comment on others, ummm nope. So I suck too.

#9 Jenks

Jenks

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 830 posts
  • LocationEllensburg

Posted 10 July 2017 - 06:47 AM

^^^^^This.  I've stopped posting just because I don't think its anything new.  Plus there's no new season of alaska offroad warriors for anymore fun posting. lol

#10 green1

green1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 194 posts
  • Locationellensburg

Posted 10 July 2017 - 11:33 PM

so fast to scan through a site like instagram and see tons of cool stuff anymore.  i used to load onto photobucket and share but that place is a joke now.

#11 ChevyJoe

ChevyJoe

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,448 posts
  • LocationYakima, WA

Posted 11 July 2017 - 08:41 AM

View Postgreen1, on 10 July 2017 - 11:33 PM, said:

so fast to scan through a site like instagram and see tons of cool stuff anymore.  i used to load onto photobucket and share but that place is a joke now.

The tapatalk app lets you load pics straight from your phone. Too many distractions to get a man in trouble on Instagram 😂

#12 Tryan100

Tryan100

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,228 posts
  • LocationYakima

Posted 11 July 2017 - 08:52 AM

A lot of dildos and dildo accessories on Instagram joe?

#13 green1

green1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 194 posts
  • Locationellensburg

Posted 11 July 2017 - 09:56 AM

View PostChevyJoe, on 11 July 2017 - 08:41 AM, said:

The tapatalk app lets you load pics straight from your phone. Too many distractions to get a man in trouble on Instagram
LOL yeah, i get in trouble sometimes..   I dont think ill do forums from my phone tho, my eyes hurt enough after igram.  :laughing:

#14 ChevyJoe

ChevyJoe

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,448 posts
  • LocationYakima, WA

Posted 11 July 2017 - 10:10 AM

View PostTryan100, on 11 July 2017 - 08:52 AM, said:

A lot of dildos and dildo accessories on Instagram joe?

You only know cause you're the one "DM-ing" them to me lol

#15 ChevyJoe

ChevyJoe

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,448 posts
  • LocationYakima, WA

Posted 14 July 2017 - 04:41 PM

What's up with all the spam lately???


Sent from my iPhone using Tapatalk

#16 R.DesJardin

R.DesJardin

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 295 posts
  • LocationClarkston,WA

Posted 18 July 2017 - 07:16 AM

It's the Russians....................

#17 Tryan100

Tryan100

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,228 posts
  • LocationYakima

Posted 18 July 2017 - 03:06 PM

Hahahaha

#18 Bigby

Bigby

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 268 posts
  • LocationGleed

Posted 19 July 2017 - 08:14 AM

It's because Squirrel lost his free wi fi.  Oh btw fuck Chevy Joe!!!!!!  I already ordered team Fuck Chevy Joe t-shirts for Goldendale. :thumbsup:

#19 ChevyJoe

ChevyJoe

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1,448 posts
  • LocationYakima, WA

Posted 19 July 2017 - 07:52 PM

View PostBigby, on 19 July 2017 - 08:14 AM, said:

It's because Squirrel lost his free wi fi.  Oh btw fuck Chevy Joe!!!!!!  I already ordered team Fuck Chevy Joe t-shirts for Goldendale. :thumbsup:

Haha if you're serious I want one

#20 Bigby

Bigby

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 268 posts
  • LocationGleed

Posted 20 July 2017 - 08:08 AM

You'd have to buy it from me.  I don't take ginger dick pics for payment like your other dealings. :hrhr:

#21 green1

green1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 194 posts
  • Locationellensburg

Posted 05 November 2017 - 12:37 PM

you gonna hit the bonfire saturday joe?  go team FCJ!